Rambursarea prețului
Prețul produselor returnate se rambursează în termen de 14 zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din contract.
Rambursarea se efectuează folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Cumpărătorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul primește înapoi produsele sau până la momentul la care Cumpărătorul furnizează dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Returnarea produselor
Produsul se returnează exclusiv cu ambalajul original, cu eticheta originală și o copie a facturii originale, cu indicarea numărului de comandă.Expedierea se efectuează la adresa:Garden Proiect SRL, Mădăraș, nr.11, județul Harghita. Termenul de returnare este de 14 zile de la data la care Cumpărătorul îi comunică Vânzătorului retragerea.
Costurile aferentereturnării produselor se suportă integral de către Cumpărător.
Exceptări de la dreptul de retragere
Nu sunt supuse retragerii și nu pot fi returnate produsele susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Garanție
Produsele vândute beneficiază de garanția legală de conformitate.
Garanția legală de conformitate 2 ani sau durata medie de utilizare a unui produs. (Fie este stabilită în documente tehnice normative, fie este declarată de către producător ori este convenită între părţi, fiind intervalul de timp în cadrul căruia produsele de folosinţă îndelungată trebuie să îşi menţină caracteristicile funcţionale, sub rezerva respectării condiţiilor de transport, manipulare, depozitare şi exploatare)
Costurile de returnare se suportă de Vânzător dacă se acceptă returnarea.
Nu se acordă garanție: pentru utilizare neconformă, pentru condițiile meteo.
Produsele vii se plantează cât mai curând posibil după primire.
Reclamații
În cazul în care produsele ajung la Cumpărător deteriorate sau în stare necorespunzătoare, Cumpărătorul are obligația să anunțefără întârziere Vânzătorul folosind datele de contact ale acestuia, dar nu mai târziu de maxim 14 zile calendaristice de la livrarea produsului.
Vânzătorul va răspunde la reclamația Cumpărătorului într-un termen de cel mult 30 de zile. În cazul în care reclamația se dovedește a fi justificată, Vânzătorul va repara produsul defect sau îl va înlocui cu unul nou dacă repararea acestuia nu este posibilă sau ar implica costuri disproporționate. Dacă înlocuirea produsului nu poate fi asigurată din lipsă stoc, Vânzătorul va returna contravaloarea produsului precum și cheltuielile de livrare în termen de 14 zile de la soluționarea reclamației.